دبستان آوای الهام شهرستان بوشهر

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۳ ب.ظ

پاسخ به بیستمین پرسش ریاست جمهوری

سوال1 : آیا محیط مدرسه برای شما محیط شاد و دلپذیری است ؟؟؟؟

سوال2: چه راه هایی برای شاد کردن این محیط وجود دارد ؟؟؟؟

 

وقتی این سوال را از دانش آموزان پرسیدم از شوق و ذوق اون ها به جواب دادن تعجب کردم!!  چرا تا حالا خودم ازشون نپرسیده بودم؟چرا الان پرسش مهر من رو به این فکر انداخت که دانش اموز هم حق نظر دادن در مورد مهم ترین محیط زندگیشو داره؟ مگه این محیط برای رضایت و رفاه دانش آموز نیست؟ مگه من هر روز صبح ساعت هفت به عشق دانش آموزام بیدار نمیشم بیام مدرسه پس چرا تا الان ازشون نپرسیده بودم دانش آموزای گلم چه چیزی باعث میشه شما بیشتر شاد باشین ؟؟ اینقدر منتظر شنیدن این سوال بودند و برای دادن جواب به من مشتاق ؟؟؟ علاقه و شعف اونها برای نوشتن جواب من رو به فکر فرو برد و جواب دادن به این سوال ها شد دغدغه امروز من. 

 

جواب سارینا:


 

جواب سوال اول: بله زیرا با بقیه بچه ها بازی می کنم، با دوستام حرف میزنیم، زنگ ورزش والیبال بازی میکنیم، درس یاد میگیریم، معلم خیلی مهربان و خوبی داریم، نجوم یاد میگیریم و .... 

جواب سوال دوم: اردوهای بیشتر برویم ، از معلم درس بپرسیم ، امتحان نگیریم، درس نپرسیم، زنگ تکلیف در مدرسه بازی کنیم، بازی کنیم،  اصلا همیشه بازی کنیم .... 

 

جواب شایسته :

 

 

جواب سوال اول: بله، زیرا در کنار دوستانمان به ما خوش میگذرد. به اردو می رویم و معلم خوبمان خانم صادقی به ما والیبال یاد می دهد و دستهایمان کبود می شود اما خیلی خوش می گذرد ولی ما از ریاضی متنفریم. 

جواب سوال دوم: ماهی دوبار به اردو برویم، انجمن های مختلفی داشته باشیم همچون انجمن نویسندگان کوچک و اگر خانم مدیر این کارها را برای ما بکند از او بسیار سپاس گذاریم. 

 

جواب یگانه :

 

جواب سوال اول : بله زیرا دوستان خوبی دارم، معلم سخت نمیگیرد. کسی مجبور نیست کاری را مجبوری انجام دهد. در زنگ ورزش بستکتبال بازی میکنیم.(منظورش والیبالهlaugh).

جواب سوال دوم: هرروز اردو برویم، امتحان هر یک ماه شود. 

 

جواب تندیس:

جواب سوال اول: بله به دلیل اردوهای کافی، تمرین های والیبال، هنر، کلاس شاهنامه خوانی، کلاس زبان و ...  من مدرسه را دوست دارم چون می توانم به دوستم پس گردنی بزنم و تازگی کلاس کاراته برگزار شده که معلمش سارینا است او حرکات زیادی بلد است و تازگی به راحیل هم یاد داده است و مدام راحیل مرا با حرکات کاراته می زند( تندیس برخلاف عکسش دختره شوخیه laugh).

 

 

جواب معلم:  اولین مورد مشترک ذکر شده توسط دانش آموزان برای شاد بودن اونها توی مدرسه بازی والیباله پس "بازی و همزمان ورزش" به عنوان یک عامل مفرح و ضامن سلامتی دانش آموزان پیشنهاد میشه. 

دومین مورد مشترک ذکر شده توسط دانش آموزان پایه ریزی اردوهای بیشتر است که با هدف تنوع بخشیدن به ساعت های کلاسی و یادگیری علم در جامعه پیشنهاد قابل تاملی است. 

و سومین مورد سوال پرسیدن از معلم، توسط دانش آموزان است که تحت عنوان "صندلی صمیمیت"  قابل اجرا بوده و هم باعث شادی دانش آموز شده و هم صمیمیت بین معلم و شاگرد را افزایش می دهد.

  • زینب صادقی

نظرات  (۱)

سلام همکار محترم

در صورت تمایل تدریس زیر رو ببینید

تدریس محیط دایره

https://www.aparat.com/v/wODrZ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی